maanantai 9. huhtikuuta 2012

Malminkartanolla

Oli kyllä oikeen mätsäritäyteinen viikonloppu. Eilen mentiin sitten vielä malminkartanon sirkuskentän mätsäriin. En ilmonut lassia pieniin aikuisiin, sillä mulla ei ollut varaa junnuihin ja aikusiin. Joten mentiin sitten vaan Laren kanssa junnuihin. Vuoden ensimmäiset junnutkisat ja aika tyytyväinen olin.
Aluksi tuomari otti meidät pareittain. Olin Nekun pari, joka kisasi Inkan Divalla. Tuomari pyysi tekemään pikku-i. Se meni mielestäni ihan hyvin, vaikka vähän vinoon.. Tuomari ei antanut meille nauhoja, mikä oli tavallaan outoa, kun oltiin pareittain.
Lopuksi tuomari pyysi kaikki junnuilijat kehään. Meitä oli huimat 24. Aluksi meitä pyöritettiin ympäri ja pyydettiin seisottaa koiria vapaasti. Tuomari karsi junnuilijoita pois ja yllätyksekseni me pääsimme jatkoon. Tämän jälkeen tuomari vaihdatti koiria. Sain vaihtoon Westie Santun. Koira ei ollut oikein kiinnostunut minusta.. Tuomari pyysi seisottamaan koiria vapaasti ja silloin ajattelin, että mun tsänssit sijottua meni. Santtu ei suostunut seisomaan vapaasti, sillä se huomasi kehän laidalla omistajansa(?) ja alkoi haluamaan sinne..
Tuomari pyysi minua menemään 8 vaihtokoiran kanssa. Se meni niin perseelleen, että aloin naurmanaan kesken kuvion.. Ehkä tuomari ajatteli, että oon jotenkin yli-iloinen tms. Tämän jälkeen tuomari karsi junnuilijoita vielä 2 pois. Olin jo valmis lähtemään kehästä, mutta ihme kyllä pääsin 4 parhaan joukkoon, joista kaikki siis sijoittuvat. Vaihdettiin koirat takaisin, jonka jälkeen tuomari sijoitti 4 ja 3. Jäin sheltin omistajan kanssa kehään. Tuomari vaihdatti meidän kesken vielä koiria ja pyysi menemään yhdessä edestakaisin ja lopuksi vielä seisottamaan vapaasti. Ja niinhän siinä kävi, että punainen eli ykkösruusuke ojennettiin meille! Se järkytyksen määrä oli suuri, vaikka kyseessä olikin vain mätsäri!
Täytyy kyllä myöntää, että koira ei ole pitkään aikaan esiintynyt noin hienosti! On tainnut olla se tauko meille hyväksi. Erittäin tyytyväinen oon, tottakai. Ehkä mä en nyt sit ihan kokonaan junnuja lopeta (; Ehkä voisin jopa pärjätä virallisissa junnuissa jos vähän vielä hion taitoja :P
Joka tapauksessa oli ihana päivä! Kiitos siitä kaikille, jotka olitte siellä! :)
Loppuun vielä kuvia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti