lauantai 9. kesäkuuta 2012

Kääpiösnautsereiden pääerikoisnäyttely

Aamulla starttasimme Inkan ja Katariinan kanssa auton kohti porvoota. Matka sujui hyvin ja näyttelypaikalle päästiin nopeasti. Katalla oli mukana hervottoman iso teltta, jonka hän oli saanut joltain kaverilta.. No eihän kata tietenkään muistanut sanoa, että teltta on yheltä puolelta rikki!! Joten voitte vaan kuvitella miten säädettiin sen teltan kanssa.. Lopulta saatiin se pystyyn... Jeesusteipillä tosin.
Muhoja oli ilmoitettu näyttelyyn 32. Joista puolet olivat narttuja ja puolet uroksia. Lassi kilpaili ensimmäistä kertaa valioluokassa. Meidän luokassa oli lisäksemme toine koira. Päivä sujui tavallaan hitaasti, mutta silti nopeasti. Omia kehiä jännitti niin paljon, että välillä aika tuntui seisahtuneelta. Olin melkein kokoajan Jarmon, Raijan, Vapun ja Ninnin teltassa. He olivat ottaneet sairaasti ruokaa mukaan, joten olin ihan täynnä kun lopulta pääsin kehään.

Tuomari oli Tatjana Ahrendts, Saksasta. Hän pyysi meitä menemään ympäri, jonka jälkeen tulimme pöydälle. Sen jälkeen menimme edestakaisin ja ympäri kunnes kehätoimitsija huusi Erinomainen. Voitimme myös luokkamme saaden SA:n. Parasuros kehässä meitä oli todella monta. Seisotimme koiria (Lassi seiso ihan pirun hyvin) ja sitten liikuimmekin. Olin äärettömän ylpeä mun jätkästä. Se liikkui todella kauniisti edessä. Tuomari tulikin melkein heti liikkeiden jälkeen meidän luoksemme ja osoitti meidät ensimmäisiksi! Järkytyksen määrä oli tajuttoman suuri. Mitä ihmettä oli just tapahtunut?!

ROP-VSP kehässä olin aikalailla transsissa. En olisi ikinä voinut uskoakkaan, että pääsisimme erkkarissa tähän saakka. Tuomari liikutti jälleen meitä ja tällä kertaa ROP-ruusuke annettiin valionartulle. Ja me saimme VSP-ruusukkeen. Olin tajuttoman iloinen ja melkein aloin itkemään kehässä. On mulla vaan sairaan upea poika<3
Jäimme vielä katsomaan viimeiset kehät, jonka jälkeen lähdimme Susannan kanssa kotia kohti.

Kiitos upeasta päivästä, sekä onnittelut kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti