keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Porvoo KR

Lauantaina lähdin aikaseen aamulla malmille, jossa kata oli vastassa ja sieltä sitten rautatientorille Sannaa vastaan. Lassi jäi tällä kertaa kotiin, koska en viiti sitä nyt enempää stressata ja raahata edestakaisin. Rauttikselta meidän bussi lähti 9:05 kohti porvoota. Meillä oli aika hauska menomatka :')


Porvoossa sitten mulla oli vaihteeksi taas stressi päällä, koska se ei ollut varmaa saisinko Enkelin junnuihin vai en, joten olin sitten ihan paniikissa. Lopulta Onneksi Pia ja Terhi jaksoivat jäädä odottamaan junnukehiä.
Nuorempien aikana oli kauhee sadekuuro ja kaikki oli ihan litimärkinä, mutta onneksi sää selkeni kun vanhemmat tulivat ; )
Meitä oli ihan sairaan paljon ja tuomari oli tosi outo, joten olin ihan varma, että tällä kertaa ei sijoitusta tule. Ja oikeassahan olin. Tipuimme varmaan 4 pois, mutta silti olin aika tyytyväinen, sillä mielestäni koira meni paremmin kuin viimeksi. Tykkäään kyllä tosipaljon esittää Enkeliä. Se on niin ihana luonteeltaan ja muutenkin olemukseltaan.
Kävin sitten kysymässä tuomarilta palautetta ja sainkin oikeen hienoa palautetta ! -.- "Koira hukkuu massaan" ja ei mitään muuta. että tällä tavalla tällä kertaa..

Mutta kiitos Pialle koira lainasta ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti