tiistai 27. syyskuuta 2011

Koirapäivä

Sunnuntaina en saanut taaskaan nukkua pitkään, sillä mulla oli lähtö bussiin 8:50.. Lähdin siis Odilammelle Lindalle ja Kristianille treenailemaan sk foxien kanssa. Matka oli ihan tajuttoman pitkä. Kesti kaksi tuntia päästä odilammelle 2:lla bussilla. Tossa ajassa olisin ehtinyt jo turkuun :D Ihmeen hitaasti kulki julkiset.
Olin tietysti varustautunut kylmään ilmaan pipolla, kaulahuivilla ja tumpuilla, mutta tietenkin just silloin on lämmin ilma..
Ekaksi sain kokeilla Doorista. Täytyy myöntää, että olin alussa aika vaikeuksissa, mutta loppuakohden tajusin idean (ainakin jotenkuten). Dooris ravasi ihanasti ja kun sitten sain seisomaan niin sekin oli jotain kaunista <3 Rakastuin kyllä tyttöön ihan tavattomasti ja varmasti haluan sen kanssa jatkossa kisata :)
Seuraavaksi sitten kokeilin Miikiä. Miiki oli myös ihana ja sain sen aika hyvin seisomaan, kun vain otin tiukat otteet. Miikillähän on ihan sairaan hieno ravi ja voi että miten ihanasti se kulkee edellä ! Sais lassikin luvan oppia.
Sitten taisin vielä kokeilla Daimondia pöydällä ja niinkuin jo jossain oon sanonutkin niin kyllä tuo mies vaan lämmittää mun sydäntä. Jos jonkun uroksen ottaisin niin ehdottomasti haluaisin Daimondin jälkeläisen! On se vaan niin hieno koira. Pöydällä kun seisottelin sitä niin täytyi olla kyllä aika tiukat otteet, sillä tolla oli sairaasti voimaa !
Jokatapauksessa oon kyllä löytänyt mun seuraavan rodun <3
Ite kyllä tartten vielä aika paljon treeniä ja mun täytyy löytää ne oikeet ja jämäkät otteet joilla koirakin jaksaa sitten keskittyä minuun.
Kristianilla ja Lindalla olin noin 3tuntia, kunnes oli jo aika kiiruhtaa kotiin. Heti kun pääsin kotiin niin kamat kasaan ja koira kainaloon ja kohti agi treenejä!

Tällä kertaa meidän ryhmässä oli paikalla vain minä ja Lassi, sekä Hanna ja Veijari. Aluksi teimme kujaa ja vau! Lassi sai ensimmäistä kertaa siihen kunnon vauhtia ja kun vedettiin jyrkistä kulmista sekin meni tosi hienosti. Nyt pitää vaan alkaa kaventamaan ! Sitten tehtiinkin puomia ja herranjestas mun koira veti senkin tosi hienosti.. oon ihan järkyttynyt, mutta hyvällä tavalla :D
Näyttää pallolta :')

Sitten tehtiinkin putki, takaa kierto, hyppy, putki, takaa kierto ja putki. Varmaan selittääkin paljon, mutta en osaa vielä tehdä sellaista rata hommelia. Jokatapauksessa sekin meni ihan täydellisesti, lukuunottamatta mun pientä sekoilua, mutta kyllä mäkin sitten lopulta tajusin.
Sitten taidettiin tehdä vielä tasapainoiluja ja temppuja. Eli aika mukava päivä oli ja jälleen kerran täytyy sanoa, että on se mun koira hieno !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti