maanantai 15. elokuuta 2011

JH treenit

Oltiin Hannan, Lassin ja Buddyn kanssa kenneljunioreiden järkkäämissä jh-treeneissä. Lassin kanssa meni ihan jees hyvin, mutta se on tainnu unohtaa miten seisotaan ;o Täytyy kyllä alkaa sitä treenaamaan, kun seisominen oli jotain ... kauheeta.
Ekaksi sain vaihtokoiraksi 5kk ikäisen bortsupennun Ronin. Hannan kanssa kiisteltiin oliko se bortsu vai sekarotuinen, mutta oon vahvasti sitä mieltä, että bortsu se oli ! Roni oli ihan mukava, mutta se ei suostunut seisomaan jos ei kokoaikaa tuputtanut namia suuhun. Mulla meni melkein kaikki kinkut ja nakit pikku pennulle. Roni myös laitto mun kädet ihan verille, koska sillä oli saakelin terävät naskelit :D Se osas kumminkin ravata tosi hyvin mihin olin yllättynyt.
Seuraavaksi sain vaihtokoiraksi Englanninsetteri Foxyn. En ollut koskaan aikasemmin kokeillut setteriä, joten voin sanoa, että alku ei ollut mitään kovin kaunista.. Onneksi sitten tajusin edes jotenkin. Foxy oli mielestäni tosi ihana ja luulen, että haluun settereitä tulla handlailemaan jatkossakin. Mulla oli lähinnä ongelmia pään kanssa, koska linnut kiinnostivat enemmän samoin Miitta mamma :D
Tässä nyt vähän makua siihen.
Ehkä takajalat pikkasen taaemmas ? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti