lauantai 21. heinäkuuta 2012

Maisa on kotona

Maisa kotiutui eilen 20.7. <3 Pikkunen oli vähän peloissaan uudesta paikasta, ihmisistä ja Lassista. Se halusi kokoajan olla mun tai mun veljen vieressä/sylissä. Välillä jopa uskaltautui haistelemaan uusia paikkoja.
Alku jännityksen jälkeen jo vähän uskallettiinkin edetä pidemmälle talossa ja jos mentiin liian pitkälle niin äkkiä piti juosta omaan petiin turvaan. Ulkona tuli myös peuhattua ja leikittyä, eikä tarpeita ole tullut vieläkään kertaakaan sisälle ;)
Yön Maisa nukkui mun huoneessa ja kyllähän pikkasta itketti aika paljon, mutta heti kun laittoi käden vireen tai silitteli niin se rauhottui. Aamulla herättiinkin jo 5, jolloin käytiin pisulla ja sitten tultiin takasin nukkumaan.
Tänään Maisa on ollut jo paljon reippaampi. Siitä löytyy älyttömästi luonnetta. Se laittaa jo Lassiakin ojennukseen. Tytön luonne on muutenkin tosi hyvä, siitä tulee luultavasti tosi temperamenttinen, ärräpäätä löytyy jo nyt. Heti jos joku ei mene niinkuin neiti haluaa niin äkkiäkös siitä saa ilmoituksen.
Oon kyllä ihan rakastunut tohon hönöpäähän. Lassi puolestaan on ihan ihmeissään mikä helkutti tommonen pikkuipana on joka pomottaa mua. hieman mustasukkaisuutakin on havaittavissa. Kokoajan on meno ja meininki päällä. Äsken se nukahti, joten enköhän mä mennyt heti koneelle ? ;)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti