tiistai 29. marraskuuta 2011

Kaapelitehtaan pentunäyttely














Viikonloppuna oltiin kaapelitehtaan pentunäyttelyssä. Lauantaina Lassi kisasi Vilman kanssa ja ite kisasinkin sitten ihanalla Meekyllä (Vorondo Almiel).
Lassilla ja Vilmalla meni tosi hyvin, vaikka lassi ei ollut kyllä yhtään mukana ja ei ois jaksanut keskittyä. Tuloksena siis JH-.
Mielestäni Meekyllä ja mulla meni ihan hyvin. Koira oli vain hieman peloissaan pöydällä ja tärisi ihan sikana.. Samoin myös yksilöarvostelussa kun piti mennä ravia se käveli ihan kiinni mun jalassa. Ilmeisesti säikähti jotain ? Tuloksena oli JH-. Enkä tavallaan kyllä yhtään ihmetellyt, sillä koiraa pelotti ihan kamalasti ja jouduin yhessä vaiheessa ottamaan sen syliin..

Sunnuntaina Hanna kisasikin lassilla nuoremmissa. Täytyy kyllä myöntää, että hieno pari ovat ! Tuloksena oli JH 1/2 !! Vautsi vau, oon kyllä tosi ylpeä molemmista ! Lassi oli sunnuntaina paljon paremmassa vireessä kuin lauantaina ja muutenkin esiintyi hyvin.
Itse kisasin tänään Nelli perrolla. Tyttö oli kyllä yksi ihanimpia koiria joita olen koskaan kokeillut. Mielestäni meillä oli tosi puhdas ja varma suoritus, mutta sitten tulikin se että en kattonut tuomaria.................
No ehkä mä seuraavalla kerralla muistan.. :)

Hanna ja Lassi JH 1/2

Vilma ja Lassi JH-



 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti