tiistai 15. marraskuuta 2011

Best in puppy cup

 Olin ollut alku viikon ihan paniikissa, koska en ollut löytänyt mulle junnu koiraa ! Lopulta sitten Sini ehdotti mulle pienimunsterinseisojaa Miloa (Nummituvan Elmeri) Sitten siirryinkin stressaamaan että miten se mahtaa mennä mun kanssa, onnekseni meillä meni ihan hyvin.
Olin lauantaina junnuissa ja samaan aikaan oli Lassi myös Sannalla nuoremmissa. Sanna ja Lassi sijoittuivat JH3, tosi hyvällä suorituksella ! Onnea Sanna vielä ;)


















Milolla ja mulla ei tällä kertaa onnistanut, mutta silti olen tosi ylpeä suoritukseen, vaikka itse pilasinkin sen tiputtamalla pari namia ja koira sekosi ja silloin tuomari just katto, mutta muuten meni tosi hyvin. Ite tykkäsin tosi paljon Milosta. Häntä heilui kokoajan ja koira antoi kontaktia hyvin ja muutenkin esiintyi kivasti. Sinikalle tuhannet kiitokset Milon lainasta ! :)
Sunnuntaina olinkin sitten vain katsomassa kehiä ja kuvailemassa. Onnea kaikille suorituksiinsa tyytyväisille ja kiitoksia seurasta !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti