torstai 13. lokakuuta 2011

Tunnus-haaste

Tunnuksen saaneen pitää;
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Okei, elikkä siis kiitos Nealle tästä haaste hommelista. Aluks täytyy kyllä sanoo, että mulla ei oo mitään hajua mitä aijon tänne kirjoittaa, joten tästä voi tulla sitten jotain ihan pimeetä :'D
1. Lassi on mun ensimmäinen koira, mutta ei takuulla jää viimeiseksi ! Nyt onkin pentusuunnitelmia tiedossa.
2. Mulla on salaisena unelmana ottaa ens vuoden sisällä foxi pentu, mutta näistä suunnitelmista en oo vielä jutellut porukoiden kanssa, mutta kasvattajien kanssa kyllä :'D hups
3. Lassi on ollut tosi helppo koira, se on luonteeltaan aivan ihanteellinen ja mielestäni parempaa koiraa saa hakea. Lassin kanssa on ollut tosi helppo liikkua eripuolella suomea ja muutenkin sen kanssa on helppo elää. Se osaa rauhoittua silloin kun pitää ja välillä sitten laittaa ihan överiksi. Täytyy kyllä sanoa, että toista Lassin kaltaista koiraa ei varmaan tule minulla koskaan olemaan.
4. Tykkään opettaa mitä tyhmimpiä temppuja Lassille.. se osaa vaikka mitä ja nyt ollaankin opettelemassa temppua "näytä miten Hifk kaatuu" (sori kaikki Hifk fanit)
5. Oon ihan koukussa agiin, haluisin joka päivä päästä kentälle treenaamaan ja viettää siellä kokopäivän, mutta ainoa mikä estää on matkat. Meiltä kotoa menee ojankoon autolla 10min mutta bussilla melkeimpä 2h.. joten sen takia en kauheasti ojangossa käy
6. Oon myös ihan koukussa näyttelyihin ! haluisin olla joka viikonloppu jossain näyttelyissä ja haavena olisi kiertää maailmalla eri koiranäyttelyissä.
7. Rakastan ostaa kaikkea turhaa Lassille, varsinkin helmipantoja.. mun tekis kokoajan mieli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti